Ofte stilte spørsmål

Hvor lang tid tar det før jeg mottar varene mine?

Vi tilstreber å sende varene 1-2 dager etter bestilling, samt at normal postgang tar 2-3 dager. Ved fridager og helligdager ville dette kunne avvike noe.

Angrerett
Når du har mottatt varene har du 14 dager ubetinget angrefrist som gir deg adgang til å sende oss varene og få pengene tilbake. Melding om bruk av angreretten må gis oss innen fristen, send mail til post@intira.no og fortell oss hvilke varer du retunerer, og gjerne også hvorfor. Fyll ut angrerettsskjemaet som du fikk i forbindelse med din bestilling og send varene til

Intira AS, Holsbakkan 115, 2656 Follebu

Du må selv betale fraktkostnadene for å sende oss varene. Du mister ikke angreretten ved å åpne en vareforsendelse, så lenge varen kan leveres tilbake i vesentlig samme stand og mengde.

Bytte

Vi ønsker at du som kunde skal bli fornøyd og vi dekker derfor billigste fraktmåte tilbake til oss, dersom du behøver å bytte til en annen størrelse. Franker selv brevet, hvor vi derpå trekker fra denne utgiften på din faktura, når vi har mottatt varene fra dere.

 

Reklamasjon

Dersom det er en feil på en vare ber vi deg som kunden om å kontakte oss så snart som mulig på post@intira.no Vi trenger følgende informasjon for å ekspedere henvendelsen effektivt.

  • Fullt navn.

  • Kundenummer/Fakturanummer.

  • Varenummer og varenavn.

  • Størrelse og eventuelt farge.

  • En forklaring på hva som er feil/mangler med varen.

 Er det trygt å handle i denne nettbutikken?

Ja, alle personopplysninger behandles konfidensielt og vil ikke bli delt med andre. Vi benytter kun seriøse tjenesteleverandører som gir en trygg behandling av din ordre i samsvar med en trygg betalingsløsning, samt sending av varer. Vi følger norsk lovgivning vedrørende angrerett og reklamasjonsrett.



Har du andre spørsmål hjelper vi deg gjerne! Ta kontakt på post@intira.no